عمل زیبایی بینی با لیزر

عمل زیبایی بینی با لیزر

آگهی رایگان
  •  صاحب آگهی: Kapotthvopaygany
  •    تهران تهران
  • کلینیک زیبایی کلینیک زیبایی
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴

عمل جراحی زیبایی پلاستیک بینی یا (رینوپلاستی)، یکی از رایج ترین اعمال جراحی می باشد. جراحی بینی یا بدلیل نارضایتی فرد از فرم بینی انجام می شود و یا بدلیل وجود مشکلاتی مانند شکستگی و یا مشکلات تنفسی به صورت جراحی های ترمیمی انجام می گیرد .

از طریق جراحی بینی می توان نواقصی مانند پولیپ بینی یا آسیب های مادرزادی مانند جراحی رفع قوز و عمل درمان انحراف بینی را اصلاح کرد و برخی مشکلات تنفسی را درمان نمود.

اگر تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی دارید مشاورین ما با بررسی دقیق فرم صورت و بینی شما عمل جراحی بینی را به نحوی انجام می دهند که پس از عمل شاهد یک بینی خوش فرم و کاملا طبیعی باشید .ما این اطمینان را به شما می دهیم که جراحی زیبایی بینی یک عمل جراحی بی خطر است. عوارض جانبی جراحی زیبایی بینی مانند کبودی و تورم معمولا پس از هفته اول برطرف شده و نتایج حاصل از آن در هفته دوم بسیار قابل توجه خواهد بود.

جراحان حرفه ای ما در این کلینیک قبل از انجام عمل زیبایی مشاوره های لازم را به صورت دقیق و تخصصی به شما ارائه می دهند و با طراحی فرم صورت بر اساس اصول زیبایی شناختی شما را از محل هایی که قابل جراحی کردن هستند مطلع می سازند و در نهایت شما را در تصمیم گیری نهایی راهنمایی می نمایند و در صورت تصمیم به انجام عمل بهترین عمل زیبایی بینی را برای شما انجام خواهند داد .

ما به عنوان متخصص جراحی زیبایی با دانش و علم به روز و کامل سعی می کنیم  تا شما بهترین نتیجه‌ ممکن از عمل جراحی را کسب نمایید .در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند . ما با داشتن سابقه چندین ساله در انجام انواع عمل های زیبایی صورت و بینی پس از ارائه مشاوره کامل و بررسی وضعیت چهره شما ، این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی خود دریافت نمایید .

همچنین ما با در اختیار داشتن تجربه بالا در انجام عمل های زیبایی مخصوصا عمل زیبایی بینی ، راهنمایی های لازم در زمینه مراقبت های بعد از عمل نیز به شما ارائه می دهیم که با رعایت نکات مورد نظر نتیجه بهتری از عمل زیبایی دریافت خواهید نمود .