کلینیک پیشگیری و درمان چاقی |بهترین مرکز درمان چاقی در تهران

کلینیک پیشگیری و درمان چاقی |بهترین مرکز درمان چاقی در تهران

آگهی رایگان
  •  صاحب آگهی: راگا طب
  •    تهران تهران
  • کلینیک زیبایی کلینیک زیبایی
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۳/۰۱/۰۵

امروزه چاقی به عنوان یک بیماری فراگیر ، یکی از دغدغه های زندگی افراد  شده است . چاقی علاوه بر اینکه تناسب اندام شما را به هم میزند و ممکن است در برقراری روابط اجتماعی شما تاثیر منفی داشته باشد ، خطرات و بیماریهایی را نیز برای فرد مبتلا به چاقی به همراه می آورد از جمله بیماریهای قلبی و عروقی ، برخی از سرطان ها ، افسردگی و ...

تناسب اندام و وزن ایده آل علاوه بر افزایش جذابیت ظاهر و اعتماد به نفس در فرد، سبب کاهش شانس ابتلا به برخی از بیماری ها نیز می گردد. اما نکته مهم برای درمان چاقی و کاهش وزن ، داشتن تغذیه مناسب و استفاده از روش های صحیح می باشد.

ما با همراهی تیمی متخصص و مجرب از پزشکان در زمینه های درمان چاقی در این کلینیک فعالیت می نماییم و با هدف درمان قطعی شما خدمات کاملی را برای درمان چاقی و رژیم های لاغری موثر ارائه می دهیم .

عامل اصلی ازدیاد وزن و چاقی سرعت کند متابولیزم(سوخت و ساز) بدن می‌باشد. زمانی که سرعت متابولیزم کند باشد، بدن به جای تبدیل مواد غذایی به انرژی، آن‌ها را به چربی تبدیل و در خود ذخیره می‌کند، در این حالت فرد دائما با کمبود انرژی روبروست و برای کسب انرژی تمایل به مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین مانند چای و قهوه و یا خوردن مواد غذایی بیشتر بخصوص مواد قندی و شیرین دارد.

با تنظیم میزان و نسبت مواد معدنی در بدن با برنامه غذایی (رژیم لاغری) و استفاده از مکمل های غذایی مناسب (مکمل های غذایی باید بر اساس نتیجه آزمایشات خون تجویز شوند و برای هر فردی با توجه به نیازهای بدن وی می توانند متفاوت باشند) سرعت متابولیزم تنظیم می شود و بدن به جای تبدیل مواد غذایی به چربی آن ها را به انرژی تبدیل می کند و شخص دیگر با افت قند خون، احساس ضعف و خستگی روبرو نمی گردد و به دنبال آن اشتها و میزان غذایی مصرفی نیز کنترل و به مرور زمان از وزن اضافه بدون نیاز به کم خوری کاسته می شود.

این مرکز درمان چاقی برای افراد چاق راههای درمانی موثر و کارآمدی را به کار می گیرد و برای کسانیکه می خواهند همواره اندامی متناسب داشته باشند ، روش های پیشگیری چاقی را ارائه می دهد . این مرکز با تجربه ای که به صورت تخصصی در زمینه درمان چاقی بخصوص جراحی چاقی براساس آخرین روش های روز و تایید شده دنیا با کیفیت مطلوب در حال خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

این کلینیک دارای بخش های مجزا و مختلفی است که بیماران به هنگام مراجعه برای طی روند درمان به هر یک از این بخش ها مراجعه می کنند . در ایتدا با انجام معاینات و آزمایشات دقیق توسط پزشک متخصص دلایل ایجاد چاقی بررسی می شود و سپس بر اساس دلایل بدست آمده رژیم های غذایی و ورزش های لازم برای درمان چاقی به بیمار ارائه می گردد . پس از طی مدتی از دوره درمان روند لاغری بررسی می شود و بر اساس میزان پاسخگویی بدن به راهکارهای به کار گرفته شده ممکن است روش های درمان را به تناسب نیاز بیمار تغییر دهیم . در صورتی که بیمار تمایل به ایجاد تناسب اندام در مدت زمان کوتاهی داشته باشد ، بنا به درخواست بیمار می توانیم از روش های جراحی و استفاده از داروهای مختلف استفاده نماییم که البته این روش درمان کم خطر و گاها بی خطر می باشد و بدلیل رعایت تمامی استاندارهای لازم ، عوارضی را برای بیمار به وجود نخواهد آورد .

در نهایت پس از درمان قطعی چاقی ، کارشناسان و پزشکان برای تکمیل دوره و اطمینان از عدم بازگشت چاقی ، معاینات دوره ای را برای بیمار در فواصل زمانی مختلف در نظر می گیرند .

بنابراین در مرحله اول درمان چاقی و ایجاد تناسب اندام باید دو فاکتور اصلی را در نظر بگیریم .

  1. رژیم لاغری: تغذیه و برنامه غذایی صحیح و اصولی .
  2. انتخاب مکمل های غذایی مناسب