دکتر کورش صمدپور متخصص تغذیه در غرب تهران

دکتر کورش صمدپور متخصص تغذیه در غرب تهران

آگهی رایگان
  •  صاحب آگهی: Augustipt
  • پزشکان متخصص متخصص تغذیه و رژیم درمانی
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
  • آیت الله کاشانی – انتهای بلوار اباذر – نرسیده به حکیم کوچه مینا – ساختمان مینا – طبقه اول– واحد2

تغذیه مناسب درطول زندگی برای داشتن جسمی و روان سالم از ضروریات زندگی هر فرد است اما همه افرد دانش کافی جهت داشتن تغذیه سالم را ندارند.به همین دلیل متخصص تغذیه به یاری شما می آید و شما را در رسیدن به تغذیه مناسب یاری می کند.
متخصص تغذیه فردی است که در زمینه تغذیه و رژیم غذایی تخصص دارد. متخصص تغذیه در انتخاب غذای مناسب و تنظیم برنامه غذایی سالم شما را یاری می دهد و همچنین برای بیماران رژیم غذایی مناسب تدوین می کند و توصیه های غذایی لازم را به بیماران ارائه میکند.
متخصص تغذیه عادات غذایی فرد را بررسی می کند و غذاهایی را که برای بیمارلازم است را توصیه می کند و نحوه صحیح عادات غذایی را آموزش می دهد و تاثیر برنامه را پیگیری می کند تا مطمئن شود برنامه غذایی داده شده موثر بوده و از نتیجه آن گزارشی تهیه می کند و روند درمان را ثبت می کند.
افراد بیمارتحت نظر متخصص قرار می گیرند تا به آنان در انتخب برنامه غذایی مناسب با توجه به شرایط ویژه ای که دارند کمک شود و روند درمان تسریع یابد. از بیمارانی که به این متخصصین مراجعه می کنند می توان به بیماران دیابتی، بیماران کلیوی ، بیماران گوارشی و کبدی ، بیماران قلبی وبیماران سرطانی که در دوره شیمی درمانی یا رادیوتراپی قرار دارند و خیلی از بیماریهای دیگر که نیاز به تغذیه مناسب در بهبود یا کنترل بیماری دارند