تقویت و رشد سریع مو با شنبلیله
 
شنبلیله غنی از پروتئین است که موهای شما را تقویت کرده و باعث افزایش رشد مو می شود. یک فنجان دانه های شنبلیله را به مدت چهار ساعت در آب خیس کنید و سپس در مخلوط کن بریزید، روغن نارگیل را به آن اضافه کنید و قبل از حمام این ترکیب را بر روی موهای خود بمالید، بگذارید یک ساعت بماند و سپس با آب و شامپو بشویید. این روش را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.
 

 

تا کنون به زیبایی موی افراد مشهور توجه نموده اید ؟ هرچقدر که از شامپوهای گران برای موهایتان استفاده نمایید باز باید برای آنها وقت بگذارید و مراقبت های خاصی را انجام دهید تا همیشه موهایی سالم و منحصر به فرد داشته باشید و البته به این موضوع توجه دشته باشید که برخی از محصولات ممکن است به موهایتان آسیب بزنند در نتیجه بهترین راه حل برای ر سیدگی به مو استفاده از راه حل های طبیعی می باشد و سایت آرایشگری دراین مقاله به شما دو گیاه فوق العاده در این خصوص را معرفی می کند.

بهترین گیاهی که می توان از آن برای درمان ریزش و افزایش رشد مو استفاده نمود شنبلیله میباشد و این اطمینان را به شما می دهیم که این نوع سبزی بدون ایجاد هرگونه تغییر رنگ مویی به سلامتی موهایتان کمک می کند و تنها کافی است از دستور العمل زیر استفاده نمایید :

شنبلیله را له کرده تا حالت خمیر پیدا کند سپس با دو قاشق چایخوری شیر نارگیل مخلوط نموده و برای مدت زمان نیم ساعت برروی موهایتان قرار دهید و در پایان با شامپو ملایم موهایتان را بشویید.

گیاه بعدی که برای سلامتی موهایتان به شما بسیار کمک می کند گل بامیه می باشد  که این گل علاوه بر مو برای مشکلات پوستی هم بسیار مناسب می باشد و همانند شنبلیله، خمیر گل بامیه را با روغن نارگیل مخلوط نموده و تمام پوشت شرتان را به آن اغشته نمایید و پس از گذشت مدت زمانی موهایتان را کامل بشویید.

 اسپری شنبلیله روی مو

استفاده از شنبلیله برای مو توصیه این بخش از نمناک برای تقویت و پرپشتی آنها است. امروزه موهای تیره و کدر نگرانی خیلی از افراد است . که به دلیل آلودگی ، سبک زندگی ناسالم ، گرمای زیادی ، استفاده زیاد از محصولات آرایشی ، کمبود مراقبت ، ژنتیک و .... ایجاد می شود و چه کسی خواهان موهای درخشان ، مقاوم و سالم نیست ؟ شنبلیله برای مو

درمان و داروهای طبیعی برای مو مفید است مخصوصا شنبلیله برای مراقبت مو توصیه شده است که در ذیل نحوه ی استفاده از شنبلیله با آب برای ماسک مو شرح داده شده است.

شنبلیله برای مو
خاصیت فوق العاده شنبلیله برای تقویت مو
فواید شنبلیله برای مو:

دانه شنبلیله حاوی مقدار فراوانی تقویت کننده هورمونی است که باعث رویش مو می شود.

دانه شنبلیه منبع مناسبی از پروتئین و نیکوتین است که مو را مقاوم و از شکنندگی آن جلوگیری می کند.

شنبلیله ماده ای دارد که باعث سلامت مو می شود و از خراب های محیطی جلوگیری می کند و درخشندگی به مو می دهد.

شنبلیله راه حل نهایی برای مشکلات مو است که خاصیت تقویت کنندگی برای کچلی و تقویت فولیکول مو دارد.
روش استفاده از تخم شنبلیله برای مو:

شنبلیله برای مو
روش تهیه اسپری طبیعی شنبلیله برای مو

ا فنجان شنبلیله را درون 2 فنجان آب شب قبل خیس کنید روز بعد دانه های شنبلیله را درون تابه ای بریزید و 1/2 فنجان آب ب آن بیفزاید و اجازه دهید بجوشید و خنک شود و آن را صاف کنید.دانه های آن را به عنوان ماسک صورت و آب آن را برای مو استفاده کنید.

آب آن را در درون بطری بریزید و روی مو اسپری کنید و اجازه دهید 4-5 ساعت روی مو بماند.

هرگز فراموش نکنید که ژنتیک و سبک زندگی از عوامل موثر در کم مویی و ریزش مو است.

رشد سریع موها , اگر سرعت رشد موهایتان خیلی کم است، بهتر است با مواد خانگی که خیلی هم موثر
هستند، یک محلول عالی برای رشد سریع مو تهیه کنید و تاثیر آن را ببینید ! رشد سریع
مو ، خواسته خیلی از خانم‌هاست که دوست دارند موهای زیبا و بلندی داشته باشند و در عین حال بتوانند
مدل‌های مختلف کوتاهی و هایلایت را هم تجربه کنند.

رشد سریع موها
رشد سریع موها

شاید به نظرتان اکستنشن یا تغییر رنگ به جای منتظر شدن برای رشد دوباره موها و استفاده از محلول‌های موثر در رشد سریع مو ، کار بهتر و بی دردسرتری باشد، اما واقعا این طور نیست! موها با رشد کردن جان دوباره می‌گیرند و در آن صورت ساقه‌های سالم و دست نخورده روی سرتان خواهید داشت، نه مویی که بارها و بارها آن رنگ کرده‌اید و دیگر چیزی از آن باقی نمانده است. ضمن اینکه اکستنشن کار بسیار پردردسر و پرهزینه‌ای است که بهتر است به جای آن به فکر استفاده از محلول‌های طبیعی و خانگی برای رشد سریع مو باشید.
چرا رشد سریع مو مختل می‌شود؟

علاوه بر مشکلات هورمونی و داخلی، می‌توان به آلوگی هوا اشاره کرد که تاثیر مخربی روی سلامتی و داشتن موهای زیبا دارد. ضمن اینکه باید گفت در برابر این تخریب‌ها، شما هیچ تلاشی برای کمک به رشد سریع مو و داشتن موهای زیبا ، بلند و سالم ندارید.
آموزش ساخت محلول خانگی موثر در رشد سریع مو

مواد اولیه مورد نیاز: روغن خردل دانه شنبلیله روش کار: برای ساخت محلول رشد سریع مو ، به نیم لیتر روغن خردل نیاز دارید. که باید یک تابه را از قبل روی اجاق بگذارید که گرم شود. بعد از گرم شدن، تمام روغن خردل را در تابه بریزید. ۵۰ گرم ( به اندازه یک مشت دست کاملا پر ) دانه شنبلیله بردارید و تمام آن را به روغن خردل داخل تابه اضافه کنید و اجازه دهید حرارت ببیند.
همچنین بخوانید :  غذاهایی که با موهای خاکستری مقابله می‌کنند
رشد سریع موها
رشد سریع مو با دانه شنبلیله

تابه را روی شعله کوچک اجاق قرار دهید. نیازی نیست که روغن به جوش بیاید، فقط کافیست که دانه‌های شنبلیله سیاه شوند که زمانی در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای آن لازم است. سپس اجاق گاز را خاموش کنید و روغن را ۳۰ دقیقه به کنار بگذارید تا سرد شود و اگر لازم بود، مدت بیشتری منتظر بمانید. بعد از سرد شدن این محلول رشد سریع مو ، آن را از یک صافی عبور دهید و روغن را داخل یک بطری بریزید.
رشد سریع موها
رشد سریع موها

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، روغن خردل که که رنگ قهوه‌ای – طلایی داشت، حالا رنگی نزدیک به سیاه پیدا کرده و عطر و بوی آن نیز تغییر می‌کند.
رشد سریع موها
رشد سریع موها
طریقه مصرف محلول موثر در رشد سریع مو

این روغن را هر ۳ روز یک بار روی موها بزنید و بر اساس تجربه، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از آغشته کردن موها به این محلول، حدود ۲۰ دقیقه موها و کف سر را با آن ماساژ دهید تا نتیجه بهتری داشته باشد. بعد از یک ساعت، می‌توانید موهایتان را بشویید. این محلول، تاثیر شگفت‌انگیزی در رشد سریع موها دارد و نتیجه آن را با چندبار استفاده، مشاهده خواهید کرد. درباره تاثیرگذاری این روغن، هیچ تردیدی به خود راه ندهید و هین الان دست به کار تهیه آن شوید و از داشتن موهای زیبا و بلند لذت ببرید.