پك رشد موي دكتر نوروزيان

https://rouyeshmo.com

برای داشتن موهای سالم، علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت از مو تغذیه مناسب نیز لازم است. کمبود مواد لازم در رشد مو در مدت زمان طولانی قابل مشاهده و بررسی است اما پوست بدن سریعا در مقابل کمبود مواد لازم واکنش نشان می دهد.لازم به ذکر است که تنها تغذیه عامل موثر در سلامت مو نیست و عوامل هورمونی، کشیدن سیگار و خواب کم ممکن است روی موهای شما اثر بگذارد.

اگر رژیم متعادل سرشار از پروتئین داشته باشید و ده غذای زیر را مصرف کنید موهای سالم و شاداب خواهید داشت:

پك رشد موي دكتر نوروزيان

۱٫ ماهی سالمون

این ماهی سرشار از پروتئین، ویتامین دی و اسید چرب امگا ۳ می باشد که برای سلامت مو ضروری است و بدن انسان به صورت طبیعی این اسید های چرب را نمی سازد. وجود این اسید های چرب در رژیم غذایی بسیار مهم است چون تقریبا ۳ درصد مو را تشکیل می دهد.

 

۲٫ گردو

گردو تنها دانه روغنی است که مقدار زیادی اسید چرب امگا ۳ ، بیوتن و ویتامین E دارد که از DNA سلول ها محافظت می کند. همینطور مس موجود در گردو رنگ مو را تقویت می کند. پس حتما گردو را در رژیم غذایی خود قرار دهید چرا که کمبود بیوتن موجب ریزش مو می شود.

 

۳٫ سیب زمینی شیرین

غذای مفید برای داشتن موهای سالم – وبلاگ ایسامسیب زمینی شیرین یک منبع غنی کاروتن است که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. سلولهای بدن بدون ویتامین Aنمی توانند فعالیت کنند و کمبود آن موجب خارش و خشک شدن پوست سر می شود.

 

۴٫ تخم مرغ

تخم مرغ یک منبع عالی پروتئین و حاوی چهار ماده معدنی اصلی یعنی روی، سلنیم، سولفور و آهن است. نقش آهن در بدن بسیار مهم است چون به رساندن اکسیژن به فولیکول مو کمک می کند و به همین جهت یکی از دلایل اصلی کاهش مو کمبود آهن است.

 

۵٫ اسفناج

آهن، بتا کاروتن، فولیک اسید و ویتامین c موجود در اسفناج، فولیکول های مو را سالم نگه می دارد.

 

۶٫ عدس

این دانه های کوچک حاوی مقدار زیادی پروتئین، آهن، روی و بیوتن هستند و انتخاب مناسبی برای تامین پروتئین گیاه خواران و گوشت خواران می باشند.

 

۷٫ ماست چکیده

مواد لبنی کم چرب مانند ماست چکیده دارای مقدار زیادی پروتئین مفید برای مو ، ویتامین B5 و ویتامین D هستند. جالب است بدانید که ویتامین B5 در بسیاری از محصولات مراقبت مو وجود دارد. همینطور تحقیقات نشان داده است که ویتامین D باعث سلامت فولیکول ها می شود.

 

۸٫ بلو بری

بلوبری ویتامین c زیادی دارد که برای سلامتی پوست سر و فولیکول مو بسیار مفید است و کمبود آن ممکن است باعث آسیب مو بشود.

 

۹٫ ماکیان (مانند مرغ، بوقلمون و اردک)

این دسته از پرندگان مقدار زیادی پروتئین، روی، آهن و ویتامین B دارند که برای سلامتی مو بسیار مفید می باشند.

پك رشد موي دكتر نوروزيان
ادرس مطب و داروخانه : ?آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

داروخانه دکتر نوروزیان ,دکتر نوروزیان,مطب دکتر نوروزیان,محلول دکتر نوروزیان,درباره دکتر نوروزیان,رشد مو,لاناریا,مطب دکتر نوروزیان,دکتر نوروزیان مو,رشد مو دکتر نوروزیان,آدرس دکتر نوروزیان,محلول ضد ریزش مو دکتر نوروزیان,محلول رشد مو دکتر نوروزیان,تلگرام دکتر نوروزیان,پکیج رشد مو لاناریا,تلفن دکتر نوروزیان,کانال تلگرام دکتر نوروزیان,ادرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان,نظرات درباره محلول دکتر نوروزیان,پکیج رشد موی دکتر نوروزیان