لوسیون پوست های چرب ( تونر)

چربی پوست را تنظیم نموده و چون خاصیت قابض کنندگی دارد، پوست را بشاش کرده و منافذ پوست را جمع و پوست یکدست می شود در ضمن براقیت پوست چرب را از بین می برد. در فرمول لوسیون های پوست های چرب الکل استفاده شده است.

پوست براق

 مراقبت مناسب با نوع پوست خود انجام دهید

پوست چرب برخلاف پوست خشک نستبا ضخیم و دارای منافذ بازفراوانی است. غده های چربی این پوست بسیار حساس هستند و بیش از حد چربی ترشح می کنند. معمولا یک لایه چربی روی این پوست ها دیده و باعث براق شدن آن می شود. اغلب منافذ باز و برجستگی های کوچک روی پوست باعث ایجاد دانه های سرسیاه می‌شوند و لایه شاخص کراتینه این پوست ضخیم تر و باعث ضخیم تر شدن پوست می شود.
این پوست نسبت به پوست های دیگر دیرتر دچار چین و چروک می شود، چون مقاومت بیشتری دارد. برای پوست چرب باید ازکرم ها و لوسیون های فاقد چربی استفاده کرد و چون پوست چرب زودتر آلوده و کثیف می شود باید هر چند روز یک بار کاملا پاک شود. با وجود آن که انواع لوسیون و داروها در زیباسازی پوست موثر هستند اما بدون یک برنامه غذایی سالم آثار مطلوبی در پوست مشاهده نخواهد شد، چون این پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت از درون دارد. مصرف شیرینی ها، غذاهای چرب و سرخ کردنی را باید محدود کرد، زیرا این مواد غذایی باعث تحریک غدد چربی و ترشح بیش از حد چربی می شود. می توانید با مصرف انواع میوه ها و سبزی ها، چربی پوست را به حالت تعادل رسانید. پوست چرب نیاز به مراقبت فراوان دارد و باید همیشه تمیز باشد، زیرا این نوع پوست مستعد جوش زدن است و باید همیشه با استفاده از یک مرطوب کننده ملایم وبدون چربی، مرطوب نگه داشته شود.

 

محصولات آرایشی و بهداشتی سی گل

شرکت لابراتوار اخوی شرکتی خانوادگی است که در سال 1369 توسط آقای دکتر نصرالله اخوی تأسیس‌شده و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت عنوان سی‌گل آغاز نمود. مؤسس این شرکت تولیدی به‌عنوان تنها متخصص بین‌المللی درزمینه آرایشی و دارویی در ایران و همچنین عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین‌الملل، همکاری خود را با شرکت‌های بزرگ آرایشی مانند اورآل، ویشی، لانکوم و لابراتوارهای دارویی سرشناس بین‌المللی و داخلی آغاز کرده عصاره چهل سال تجربیات خود را در محصولات سی‌گل فرموله کردند که این روند همچنان ادامه دارد.

 این شرکت در راستای پیشبرد اهداف خود، از همان بدو تأسیس، همواره سعی کرده تا با تهیه مواد اولیه و اخذ مشاوره‌های فرمولاسیون از شرکت‌های ممتاز اروپایی کیفیت مطلوب و مورد انتظار مشتریان را فراهم سازد.

لابراتوار اخوی اولین واحد آرایشی و بهداشتی در ایران بوده که  در سال 1380 موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO 9002 از QMI کانادا گردید و در سال 1381 موفق به ثبت‌نام در موسسه استاندارد عربستان سعودی شد. اخذ گواهی AFAQ از فرانسه و  ISO10002 (رضایت‌مندی مشتریان) از آلمان و ISO9001  در کنار اخذ گواهینامه تأسیس و تجهیز آزمایشگاه آکرودیته (آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت)، از دیگر افتخارات این مجموعه می‌باشد.

 

لوسیون پوست های چرب و آکنه دار سی گل

لوسیون پوست های چرب و آکنه دار سی گل، تنظیم کننده ترشح چربی و برگرداننده منافذ باز پوست به اندازه طبیعی بوده و می تواند از ایجاد آکنه در آغاز سن بلوغ نیز پیشگیری کند. این لوسیون حاوی روغن درخت چای، عصاره بابونه و عصاره زنبق می باشد که به عنوان مکمل درمان آکنه عمل می کند. لوسیون پوست های چرب و آکنه دار سی گل حاوی ترکیبات لیپوزومی بوده که قادرند به طریق Carrier system به عمق پوست نفوذ کرده و مواد درون خود را انتقال دهند. در نتیجه پوست را به طور سریعتر و موثرتر محافظت و نوسازی می کنند.

 

ویژگی

• حاوی ویتامین A، روغن درخت چای، عصاره بابونه و عصاره زنبق و نمک روی

• پیشگیری از ایجاد آکنه و مکمل درمان آکنه

• تنظیم ترشح چربی و بستن منافذ باز پوست

• مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست

روش مصرف

روزانه مقدار کافی از لوسیون را بر روی پوست تمیز خود مالیده و سپس ماساژ دهید

 لوسیون پاک کننده سینره با به کارگیری عصاره گیاهان و اسانسهای مختلف، در عین حال که پوست را کاملا تمیز و شفاف می نماید، منافذ باز پوست را تنگ کرده تا از ورود آلودگی ها و ذرات معلق به لایه های زیرین پوست جلوگیری نماید. همچنین باعث بهبود متابولیسم سلولهای پوست گردیده و باعث شادابی و جوانی پوست می گردد.
مزایا

● مکمل فرآیند پاکسازی
● کوچک کننده منافذ باز پوست
● آرامش دهنده و التیام بخش
● ایجاد شادابی، شفافیت و لطافت در پوست
روش مصرف

بعد از مصرف پاک کننده های سینره؛ جهت تکمیل فرآیند پاکیزگی و تامین ویتامینهای مورد نیاز و ایجاد طراوت و شادابی پوست مقداری از لوسیون را بر روی پنبه قرارداده و به تمام نقاط صورت و گردن بمالید. لازم به تذکر است این لوسیون را نباید از روی پوست پاک نمود.
سوالات متداول

    تفاوت این محصول با شیر پاک کن و ژل شستشوی صورت در چیست؟

    این محصول به تنهایی جهت پاکسازی پوست نمی باشد لذا میبایست قبل از آن صورت خود را با شیر پاک کن و یا ژل شستشوی صورت تمیز کرده و در آخر و پس از شستشو جهت تکیمل پاکسازی پوست خود از لوسیون پاک کننده استفاده کنید.

    برای جلوگیری از باز شدن روزنه های پوست چه محصولی را پیشنهاد می کنید؟

    برای باز شدن منافذ پوست و کوچک شدن منافذ، تمامی محصولات مخصوص پوست چرب سینره مناسب است. که شامل محصولات زیر می شود:
    ژل شستشوی پوست چرب، ژل پاک کننده پوست چرب، لوسیون پاک کننده صورت، کرم مرطوب کننده پوست چرب و ماسک اسکراب.