نظرات استفاده کننده های محلول دکتر نوروزیان

از مصرف کننده های گرامی محلول دکتر نوروزیان درخواست دارد نظرات خود را برای ما ارسال کنند تا به نام خودشان در این پست به نمایش گذارده شود و دیگران نیز بتوانند از تجربه های آنان استفاده کنند.

نظرات استفاده کننده های محلول دکتر نوروزیان

دکترنوروزیان سازنده محلول رویش مجدد مو میگوید برای اولین بار در ایران توانسته محلولی را کشف وبه مرحله تولید برساند که موجب توقف ریزش موی ارثی وریزش مو به خاطر سایر عوامل مانند آلودگی وبیماری های مو می شود.

دکتر نوروزیان صاحب امتیاز داروخانه دکترنوروزیان توانسته محلولی را طبق دانسته های داروسازی خود کشف کند که نه تنها از ریزش مو ها جلوگیری می کند بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده قبلی نیز میشود.

دکترنوروزیان این محلول را به همراه یک پکیج که شامل دارو های دیگر برای جلو گیری از ریزش مو و اثر بخشی هرچه بیشتر محلول ارائه میدهد.

به گفته خود شخص دکترنوروزیان این محلول ومحصولات پکیج همراه محلول میتواند در مدت زمان کوتاهی موهای ریخته شده شما را به شما بازگرداند و از ریزش مجدد هم جلوگیری کند.

دکتر نوروزیان این محلول را نتیجه سال ها تلاش وتحقیق در رابطه با عوامل ریزش مو ومراجعه به کتب طب سنتی وطب گیاهی ومطالعات وتحقیقات فراوان در این رابطه برای ایجاد محصولی بدون عوارض وکاملا گیاهی واثر بخش می داند.

به گفته شخص دکترنوروزیان مخالفت های فراوانی در این زمینه با او شده ، و خیلی از پزشکان وداروسازان این امر را غیر واقعی ونشدنی میدانستند.

اما دکتر نوروزیان با تلاش وتحقیقات فراوان وامید به این که بتواند این مشکل دردسر ساز و دغدغه ونگرانی اکثریت مردم را برطرف سازد این امر را شدنی وموفقیت آمیز میدانست.

نظرات مصرف کننده های گرامی:

به زودی….