رشد سریع مو با روغن بادام تلخ

 

۱. روغن بادام تلخ برای شوره سر

نخستین مزیت استفاده از روغن بادام برای موها آن است که از شر شوره سر خلاص می‌شوی! روغن بادام تلخ حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان‌ها و مهم‌تر از همه، ترکیبات ضدالتهابی است که از فعالیت باکتری‌ها و قارچ‌ها روی پوست سر جلوگیری می‌کنند. این باکتری‌ها مسئول ایجاد چربی روی موها هستند؛ در نتیجه، با استفاده از روغن بادام تلخ، به طور کامل شوره سر خود را درمان خواهی کرد!

“آیا خواص روغن بادام تلخ و موارد استفاده از آن برای سلامتی را می‌شناسی؟” را اینجا بخوانید.

رشد سریع مو با روغن بادام تلخ

۲. روغن بادام تلخ برای رشد موی سر

فایده دوم استفاده از روغن بادام تلخ برای موها، افزایش رشد موها است. اگر می‌خواهی رشد موهایت افزایش پیدا کند، باید دست‌کم یک بار در ماه، از روغن بادام تلخ استفاده کنی.

این روغن سرشار از مواد مغذی برای فولیکول‌های مو است و از آن مهم‌تر، از پوست سر در برابر از اشعه‌های خطرناک UV و همچنین، آلاینده‌های خطرناک محیط که فولیکول‌های مو را مسدود می‌کنند و باعث ریزش موها می‌شوند، محافظت می‌کند.

با استفاده از روغن بادام تلخ به صورت هفتگی، نه تنها به رشد موهای خود سرعت می‌دهی، بلکه موهایی ضخیم و سالم هم خواهی داشت.

۳. روغن بادام تلخ برای سلامت موها

فایده سوم این است که روغن بادام تلخ از مسدود شدن فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کند. این ماده غنی از ترکیبات ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که به باز شدن فولیکول‌های مو کمک می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود نه تنها رشد موها افزایش و ریزش موها کاهش یابد، بلکه ضخامت موها نیز بیشتر شود. با استفاده از روغن بادام برای موها به سرعت شاهد رشد موهایی ضخیم‌تر و سالم‌تر خواهی بود!

رشد سریع مو با روغن بادام تلخ

 

4. روغن بادام تلخ برای درخشش موها

و اما فایده چهارم! روغن بادام تلخ به موها ظاهری فوق‌العاده درخشان می‌بخشد. در واقع، به دلیل وجود برخی از اسیدهای چرب بسیار ضروری، از جمله امگا ۹ در روغن بادام تلخ، پس از استفاده از آن، موها برق و بوی فوق‌العاده‌ای می‌گیرند.

روش استفاده از روغن بادام تلخ برای مو

حالا بهترین روش استفاده از روغن بادام تلخ برای موها را به تود یاد می‌دهیم:

در یک ظرف شیشه‌ای، سه قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ، سه قاشق غذاخوری روغن آرگان و سه قطره روغن نعناع را با هم مخلوط کن. این ترکیب را به صورت هفتگی یا ماهانه روی پوست سر خود ماساژ بده.

با شانه زدن موها در زمان استفاده از این ترکیب، می‌توانی مطمئن شوی که روغن بادام به تمام بخش‌های مو رسیده است. سپس موهای خود را با استفاده از یک کلاه پلاستیکی یا حوله بپوشان و دست‌کم ۲۵ دقیقه صبر کن. پس از این مدت، می‌توانی موهای خود را با شامپوی مورد علاقه‌ات شست‌وشو دهی.

 

رشد سریع مو با روغن بادام تلخ

 

 

پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات دکتر نوروزیان برای نتیجه بهتر

محلول دکتر نوروزیان با نام تجاری لاناریا یک محصول کاملا گیاهی بوده که موجب کاهش ریزش مو ورویش مجدد موهای ریخته شده میگردد.این محلول بهترین واثر بخش ترین محلول در کل ایران با اثر بخشی بالا موجب رضایتمندی مشتریان واستفاده کنندگان ازآن شده.

 

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان : سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، بین هشتم و ششم ، پلاک ۱۲۱
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹
@fhkhaledi
https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

رشد سریع مو با روغن بادام تلخ