رشد سریع مو با سیب زمینی

یک عدد سیب زمینی متوسط

یک عدد پیاز

هم پیاز و هم سیب زیمینی رو پوست بگیرین و رنده کنین و پالپ اونا رو کاملا با هم مخلوط کنین. این پالپ رو به تموم پوست سر و ریشه موها بمالین و کمی ماساژ بدین و بعد آب این مخلوط رو از ریشه تا نوک، به وهاتون بمالین. موها را به مدت 30 دقیقه با کلاه پلاستیکی بپوشونین و بعد با آب سرد آبکشی کنین.

 

برش سیب زمینی

 

چند بار در هفته؟

این درمان رو هفته ای یه بار تکرار کنین.

 
خواص این ماسک مو؟

هم پیاز و هم سیب زمینی، فاکتورهای موثر برای تغذیه رسانی و تحریک رشد موها دارن. این زوج دوست داشتنی دارای ویتامین B، نیاسین، آهن و زینک هستن که همگی برای تقویت پیازهای مو عالین و می تونن به افزایش رشد موها کمک کنن.

 
رشد سریع مو با آب سیب زمینی

برای بهره بردن از خواص آب سیب زمینی برای رشد موها، می تونین ½ فنجان آب سیب زمینی رو مستقیما به کف سر و موها بمالین و بعد از 15 دقیقه با آب سرد آبکشی کنین، اما یه ترکیب ساده و خیلی موثر با آب سیب زمینی هم هست که واقعا برای تقویت موها فوق العاده اس:

½ فنجان آب سیب زمینی

یک عدد زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری عسل

این سه ماده رو با هم مخلوط کنین و مثل روش قبلی، اول 5 تا 10 دقیقه به کف سر ماساژ بدین و بعد به تموم موها بمالین و برای 30 دقیقه سر رو با کلاه بپوشونین.

 

آب سیب زمینی و تخم مرغ و عسل

 

چند بار در هفته؟

این ماسک رو هم 1 تا 2 بار در هفته تکرار کنین.

 
خواص این ماسک مو؟

این ماسک به دلیل داشتن عسل، می تونه یه مرطوب کننده و نرم کننده عالی باشه و حفظ رطوبت در موها هم مساویست با افزایش رشد موها و از طرفی تخم مرغ، بیشتر مواد مغذی لازم برای رشد و تحریک رشد مو رو داره و این ماسک مو، واقعا در افزایش تحریک رشد مو موثره.